Kontakta oss

Kontakta oss gärna!

 

Information kring leveranstider och Jul

Hur vet jag om min order har gått igenom?

När du har slutfört din beställning skickas en orderbekräftelse till angiven mejladress. Det kan ibland dröja flera timmar innan orderbekräftelsen skickas. Har du sett vår orderbekräftelsesida efter att du tryckt på genomför köp har ordern med största sannolikhet gått igenom. Har du inte fått en orderbekräftelse inom 12h ber vi dig att kontakta vår kundservice på kundservice@power.se så hjälper vi dig vidare.

Hur stoppar/ändrar jag min order?

Vi kommer troligtvis inte att kunna ändra eller stoppa en order även om du kontaktar oss direkt efter du genomför köpet. Under julsäsongen jobbar vi dygnet runt på lagret. Det innebär att det kan gå otroligt fort för att ordern att börja plockas. Men kontakta oss gärna via mail så ska vi göra ett försök kundservice@power.se.

Leveranstid

Från november och perioden fram till jul är det högsäsong för handeln. Under denna period skickas det extremt mycket paket kors och tvärs. Även om både vi och våra underleverantörer har tagit in en massa extrapersonal och vi jobbar dygnet runt, räknar vi med att leveranstiden kan bli något längre än normalt. Du kan följa order på https://www.power.se/kundservice/spaara-din-order/. Vi kommer att uppdatera den sida med information om leveranstid och avvikelser.

Order beställda innan den 19/12 ska komma fram innan jul. Men givetvis gör vi ändå allt vi kan för att order lagda efter detta datum även ska komma fram till jul.

Var är mitt paket?

Du kan följa order på https://www.power.se/kundservice/spaara-din-order/. Vi kommer att uppdatera den sida med information om leveranstid och avvikelser. Du finner alla dina order och uppgifter på "Min Sida" högst upp till höger.

Snabbguide leveranssätt

Pickup parcel bulk – leverans till ombud. Körs av Bring/DHL. Avi skickas via sms, mail eller post när paketet finns att hämta hos ombudet.
Pris: 39 kr (0:- vid ordervärde över 500:-)

Parcel home – leverans till dörren av småpaket. Körs av Bring. Du blir aviserad per sms för att boka tid för leverans. Bring dyker inte upp oannonserat.
Pris: 69 kr

Curbside – leverans till tomtgräns/port av större gods (vitvaror och tv). Körs av Bring. Du blir aviserad per sms för att boka tid för leverans. Bring dyker inte upp oannonserat. Enkelbemannad bil.
Pris: 0 kr

Indoor – leverans med inbärning av större gods (vitvaror och tv). Körs av Bring. Du blir aviserad per sms för att boka tid för leverans. Bring dyker inte upp oannonserat.
Pris: fr 395 kr

 

Skicka e-post till oss

Skicka ett mail till oss, vi försöker svara inom 24 timmar.

  Maila oss

 

POWER på Facebook

Vi finns så klart även på Facebook!

  POWER på Facebook

 

Ring till oss

På telefon 08 517 66 000 kan du få tag på vårt kundserviceteam som är redo att hjälpa dig. 
Våra telefontider är måndag-torsdag 9-12.

Fredagen den 28:e december håller vi telefonlinjen öppen mellan 9-12.

  Ring 08-517 66 000

 

Skicka brev till oss

Även om vi gillar teknik, går det bra att skicka brev till oss.

Vår adress är: POWER Sverige, BOX 10, 101 20 Stockholm